اورژانس اولین نیروی حاضر در محل، تاخیر 20 دقیقه ای و 30 دقیقه ای آتش نشانی و پلیس!


وبلاگ پزشکی التیام

فوریت های پزشکی

اورژانس اولین نیروی حاضر در محل، تاخیر 20 دقیقه ای و 30 دقیقه ای آتش نشانی و پلیس!

به گزارش خبرنگار داراب آنلاین، ساعت 13 و 17 دقیقه امروز (چهارشنبه) پیامک ارسال شده توسط روابط عمومی فرمانداری داراب به تلفن همراه خبرنگاران رسانه های مکتوب و مجازی شهرستان همه را به تعجب وا داشت! متن پیام این بود، سلام؛ در جلسه خبرنگاران با فرماندار امشب 93/10/03 ساعت 19:30 در دفتر فرماندار حضور بهم رسانید!

خبرنگاران سایت ها، نشریات محلی، خبرنگاران آزاد صدا و سیما و خبرگزاری های کشوری ساعت 19 و 30 دقیقه در فرمانداری حضور یافتند و هر یک با فرض اینکه قرار است یک نشست خبری با فرماندار برگزار شود سوالات خود را آماده می کردند.

بی اطلاعی خبرنگاران و گمانه زنی های مختلف!

 

روابط عمومی فرماندار در بین خبرنگاران حاضر شده و آنها را به سوار شدن خودروهای پیش بینی شده دعوت کرد! سوالات خبرنگاران در مورد مقصد بی پاسخ ماند

و هر یک از همکاران رسانه ای گمانه ای را مطرح می کردند. از احتمال عملیات برخورد با مواد فروشان جنوب شهر گرفته تا دعوت خبرنگاران به شام در یک رستوران!

 خودروها پس از طی بلوار فرمانداری و میدان معلم وارد بلوار سپاه شدند.یکی از خبرنگاران می گفت احتمالا قرار است به جلسه ای در سپاه برویم اما مقصد آنجا هم نبود! خودروها از جاده خاکی جنب ترمینال جدید به سمت زمین های خالی پشت ترمینال و در کنار کارخانه آسفالت قدیم داراب رفتند. جایی در نزدیکی انبار شهرداری و ساختمان ترمینال جدید داراب!

فرماندار داراب خبرنگاران را غافلگیر کرد

 خبرنگاران همچنان با تعجب یکدیگر را نگاه می کردند بی آنکه اطلاعی از موضوع داشته باشند. با مشاهده آتش سوزی در مقصد یکی از خبرنگاران احتمال امحای مواد مخدر داد اما این پیش بینی نیز درست از آب در نیامد.

عبدالرضا قاسم پور فرماندار داراب در بین خبرنگاران حاضر شد و گفت: امشب با حضور شما خبرنگاران مانور نقطه صفر (لحظه ای) با هدف بررسی آمادگی نیروهای امدادی، انتظامی و خدماتی بدون اطلاع قبلی انجام می شود.

در این مانور با اورژانس، آتش نشانی، هلال احمر، پلیس 110، سپاه و بسیج، ادارات آب، برق، گاز و راه تماس گرفته شد و کارمندان فرمانداری ساعات تماس با این مراکز را یادداشت کردند. متاسفانه برخی از نیروهای امدادی و انتظامی با تاخیر زیادی در محل حادثه حاضر شدند که قابل تامل بود.

اورژانس اولین نیروی حاضر در محل، تاخیر 20 دقیقه ای و 30 دقیقه ای آتش نشانی و پلیس!

فرماندار داراب گفت:  اولین نیروی حاضر در صحنه حادثه اورژانس بود که بعد از آن به صورت همزمان ادارات راه و برق در محل حاضر شدند. نیروهای پرتعداد بسیج یک دقیقه بعد از این دو اداره در محل حاضر شدند.

وی با اشاره به حادثه آتش سوزی کارخانه پنبه در سال گذشته گفت: آتش نشانی با تاخیری که ما انتظار نداشتیم در محل حاضر شد این یک مانور بود اما در حوادث واقعی مشابه آتش سوزی کارخانه پنبه اگر آتش نشانی با 20 دقیقه تاخیر در محل حادثه حاضر شود چیزی از کارخانه باقی نمی ماند. متاسفانه نیروی انتظامی نیز با بیش از 30 دقیقه تاخیر در محل حاضر شدند.

رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان داراب گفت: این مانور با هدف سنجش میزان آمادگی و نقاط ضعف و قوت اعضای ستاد مدیریت بحران انجام شد. در اولین جلسه ستاد گزارش مطرح و به اداراتی که به موقع حاضر نشدند تذکرات لازم داده خواهد شد.

بر اساس مشاهدات خبرنگار داراب آنلاین و اعلام کارمندان فرمانداری از اولین تماس اورژانس پس از 7 دقیقه، ادارات راه و برق 8 دقیقه، سپاه و بسیج 10 دقیقه، آتش نشانی 20 دقیقه، هلال احمر 20 دقیقه، اداره گاز 22 دقیقه، آبفا شهری 24 دقیقه و نیروی انتظامی پس از 30 دقیقه در محل حاضر شدند. قابل ذکر است دقایق اعلام شده تقریبی است و ثانیه ها لحاظ نشده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 12 / 11 / 1393برچسب:اورژانس115,تاخیر۱۱۰,ساعت 16:10 توسط خوشمرام حامد| |


Power By: LoxBlog.Com